Που ακριβώς είναι η υπερηφάνεια;

Είδαμε για ακόμα μια φορά τις παρελάσεις υπερηφάνειας να προσβάλλουν τα Ελληνοχριστιανικά ιδεώδη και τις Ελληνικές αρχές και αξίες. Αναρωτηθήκαμε ξανά πως είναι δυνατόν κάποιος να επιζητεί τον σεβασμό και την «κοινωνική δικαιοσύνη» όταν δεν σέβεται και δεν είναι δίκαιος προς την ίδια την κοινωνία της οποίας επιζητεί την επιβεβαίωση. Είδαμε στην Αθήνα ένα εκ των συμμετεχόντων να κυκλοφορεί γυμνός με την ελληνική σημαία τυλιγμένη μπροστά από το μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη, περιγελώντας τον Ιερό αυτό χώρο. Ενώ στη Θεσσαλονίκη, είδαμε τα πλέον εμετικά πανό με αναγραφές του τύπου «…η Ελλάδα να πεθάνει να ζήσουμε εμείς».

Πως είναι δυνατόν η Ελλάδα, ο άρρηκτος σύνδεσμος της Ορθόδοξης πίστης με τον πολιτισμό και τη πατρίδα να φτάνει σε αυτό το σημείο. Σε ένα σημείο ασέβαστης ύβρης και αλόγιστης ατίμωσης των ιερών αυτού του τόπου. Στα δύσκολα χρόνια που πέρασε ο Ελληνισμός, τρία στοιχεία τον κράτησαν ζωντανό, η Θρησκεία με οδηγό τον Χριστό, η Πατρίδα με αγάπη προς τη Γαλανόλευκη και η Οικογένεια ως η γέφυρα των προγόνων και των απογόνων.

Πως απαιτούν αναγνώριση των δικαιωμάτων τους, όταν καταργούν και ισοπεδώνουν τα θεία και ιερά αυτού του τόπου; Πως είναι δυνατόν να απαιτούν με τον πιο εξευτελιστικό τρόπο τον σεβασμό στην ιδιαιτερότητα τους, αφού οι ίδιοι με τις πράξεις τους προσβάλλουν τα Ιερά σύμβολα στα οποία πιστεύει μεγάλη μερίδα του πληθυσμού; Γιατί, το να εμφανίζεται ένας άνδρας γυμνός μπροστά στους Εύζωνες της προεδρικής φρουράς στο μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη, προκειμένου να υπερηφανευτεί για τις επιλογές του, μόνο ασέβεια παρουσιάζει προκαλώντας αποτροπιασμό μεγάλης μερίδας της κοινωνίας.

Με το να ζητά κάποιος τον «θάνατο» του Έθνους του, προκειμένου να δηλώσει την αντίθεση του στους θεσμούς που περικλείει αυτός ο όρος, δεν μπορεί να εξασφαλίσει τον σεβασμό της κοινωνίας. Ο σεβασμός δεν απαιτείται ούτε επιβάλλεται, μονάχα κερδίζεται. Δεν μπορούμε να βάλουμε όλους τους ανθρώπους με την συγκεκριμένη ιδιαιτερότητα στο ίδιο τσουβάλι, καθώς υπάρχει και η μερίδα αυτών που σέβεται την αντίθετη γνώμη και κατανοεί ότι το να διεκδικεί κάποιος τα δικαιώματα του με αυτό τον τρόπο, μπορεί να τους εξασφαλίσει μόνο την αποτροπή και την ενίσχυση της αντίθετης άποψης. Παρόλα αυτά, δεν βρέθηκε κανένας από αυτούς που διαφωνούν να εκφράσει δημόσια την αντίθεση του στα γεγονότα, ούτε κανένας να απομονώνει συγκεκριμένες ενέργειες από αυτούς.

Όμως,  όταν και μερίδα των ίδιων αναρωτιέται που είναι η υπερηφάνεια σε αυτό το καρναβάλι είμαστε υποχρεωμένοι να αναρωτηθούμε και εμείς. Μήπως σε αυτά είναι μπλεγμένοι και άλλοι φορείς που θέλουν όντως να πεθάνει η Ελλάδα; Ο Ελληνισμός θα παραμείνει ζωντανός εις τους αιώνες των αιώνων, όσες παρελάσεις υποτιθέμενης υπερηφάνειας και να γίνουν και όσες σκευωρίες και αν σκαρώσουν πίσω από την πλάτη του.

Εμείς, ως νεολαία που γαλουχηθήκαμε με Ελληνορθόδοξες αξίες, ως νέοι που επιζητούν τα δικαιώματα τους να ζήσουν Ελεύθεροι στην κατεχόμενη τους πατρίδα, αρνούμαστε να αποδεχτούμε κάτι που δεν σέβεται αυτή την χώρα και τους πολίτες της. Αν θέλει κάποιος την αποδοχή μας, πρέπει πρώτα ο ίδιος να σεβαστεί τον εαυτό του. Πρέπει πρώτα να αποδεχτεί την κοινωνία στην οποία ζει και μετά να ζητήσει τα δικαιώματα του. «Η Ελευθερία του καθενός ξεκινά εκεί που τελειώνει η Ελευθερία του άλλου». Αυτό σημαίνει ότι ο καθένας είναι ελεύθερος να κάνει τις επιλογές του, χωρίς να προσβάλλει τα ιδεώδη κανενός άλλου. Εμείς θα παραμείνουμε πιστοί στις αρχές και τις αξίες της ελληνικής παραδοσιακής οικογένειας. Θα παραμείνουμε πιστοί στα Ελληνοχριστιανικά ιδεώδη και δεν πρόκειται να αποδεχτούμε όσους προσπαθούν να τα καταπολεμήσουν. Η Ελλάδα δεν θα πεθάνει για να ζήσει κανένας. Όλοι εμείς είμαστε υποχρεωμένοι αν χρειαστεί να πεθάνουμε για την Ελλάδα.

Γραφείο Τύπου
Π.Ε.Ο.Φ Θεσσαλονίκης

Advertisements